دانلود فیلم و سریال ایرانی

در این سایت فیلم و سریال ایرانی قرار داده می شود

دانلود فیلم و سریال ایرانی

در این سایت فیلم و سریال ایرانی قرار داده می شود


ساعت طرح Tag Heuer Grand Carrera Mercedes Benz

 ساعت چرمی طرح

ساعتی برای شیک پوش شدن شما

برای شما که از دادن هدیه تکراری

 خسته شده اید

ساعت مچی طرح

Tag Heuer Grand Carrera Mercedes Benz

گزینه ای مناسب برای شماست . 

ساعتی که علاوه بر زیبایی و جدید بودن

با قیمتی بسیار مناسب می توانید آن را از آن خود کنید .

خـريد پستي : قيمت فقـط : 38,000 تـومـان
   خرید ساعت

khat


دانلود فیلم من ترانه 15 سال دارم

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ

دانلود فیلم من ترانه 15 سال دارم

فیلم من ترانه 15 سال دارم در ژانر درام اجتماعی  به کارگردانی رسول صدر عاملی ساخته شد

 برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و فیلمنامه نامه

برنده بهترین بازیگر نقش اول زن به وسیله ترانه علیدوستی از بیستمین جشنواره فیلم فجر

فیلم من ترانه 15 سال دارم

عوامل فیلم من ترانه 15 سال دارم

کارگردان  رسول صدر عاملی
تهیه‌کننده  محمدرضا تخت کشیان
نویسنده  کامبوزیا پرتوی
رسول صدر عاملی
بازیگران
ترانه علیدوستی
مهتاب نصیرپور
حسین محجوب
موسیقی  مجید انتظامی
فیلم‌برداری  بهرام بدخشانی
تدوین  محمدرضا مویینی
گونه  درام
تاریخ انتشار  ۱۳۸۰
مدت زمان  ۱۰۰ دقیقه

اکران فیلم من ترانه 15 سال دارم دارای حاشیه های فراوانی بود در صورتی که جامعه شناسان کشور ما در مورد این فیلم نظرات بسیار مثبتی داشتند و معتقد بودند فیلم من ترانه 15 سال دارم درد موجود در یک جامعه است.

داستان فیلم من ترانه 15 سال دارم

ترانه دختر نوجوانی است که مادرش را در کودکی از دست داده و پدرش در زندان به سر می برد ترانه در حال زندگی عادی خود است که یک پیشنهاد عجیب زندگی ترانه نوجوان را دارای چالش های بسیاری می کند یک پسر پولدار به او پیشنهاد ازدواج می دهد ترانه پیشنهاد ازدواج را قبول می کند و آن دو با هم ازدواج می کنند  و پس از مدت کوتاهی از زندگی مشترک پسر ترانه را رها می کند و به خارج از کشور می رود ، در حالی که ترانه حامله است و چون فقط بین او وهمسرش صیغه ای خوانده شده و اسم پسر در شناسنامه ترانه نیست اون نمی تواند اثبات کند که بچه ای که در شکم دارد از ازدواج  است که ثبت نش ، همه به ترانه تهمت می زنند و ترانه در حال تلاش های دیوانه واری است تا اثبات کند که او پاکدامن است و از حیثیت خودش و بچه اش دفاع کند…

 برای دانلود فیلم من ترانه 15 سال دارم به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود با کیفیت بالا

دانلود فیلم من ترانه 15 سال دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
Ali Ka

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی