دانلود فیلم و سریال ایرانی

در این سایت فیلم و سریال ایرانی قرار داده می شود

دانلود فیلم و سریال ایرانی

در این سایت فیلم و سریال ایرانی قرار داده می شود

قوانین و شیوه اداره بخش دانلود فیلم ایرانی

قوانین بخش دانلود فیلم ایرانی

1- مطالب این سایت و بخش دانلود فیلم ایرانی  منطبق بر شرع مقدس اسلام و قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران است. لذا از کاربران درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه مغایرت و نقض قوانین، آن را از طریق فرم تماس به اطلاع مدیریت سایت برسانند تا مورد بررسی قرار گیرد.

 

2- فیلم های خارجی زبان اصلی و دوبله نشده در این سایت قرار نخواهد گرفت فقط و فقط فیلم های سینمایی که توسط صداوسیما دوبله شده در این سایت قرار میگیرد.

 

3- فیلم های ایرانی که در حال پخش می باشند در این سایت قرار نمی گیرد.هدف ما ارائه آثار سینمایی بعد از انقلاب می باشد و فیلم های جشنوراه فیلم فجر،فیلم های برتر و فیلم های بازیگران کارگردان های مطرح کشورمان را منتشر خواهیم کرد.

 

4- هدف اصلی این سایت و بخش فیلم ایرانی فقط و فقط ارائه آثار و فیلم های ایرانی می باشد که از زمان انتشار مدتی گذشته باشد و با انتشار به تهیه کننده و عوامل فیلم ضربه ای وارد نشود.

 

5- در صورت مشاهده هرگونه نقض قوانین اعم از اینکه تهیه کننده یا یکی از عوامل فیلم رضایت مبنی بر انتشار فیلم نداشته است هرچه سریعتر ما رو مطلع کنید.

 

6- در صورتی که فیلم ایرانی مد نظر شما می باشد در قسمت نظرات همین پست با ما در میان بگذارید در صورت موجود بودن برای دانلود شما قرار خواهد گرفت.

 

7- بازدید کننده گرامی در صورتی که شما صاحب سایت یا وبلاگ هستید با ذکر منبع می توانید این آثار را منتشر کنید.

 

 

بازدید کننده گرامی لطفا قوانین این بخش را مطالعه کرده و در اجرای قوانین ما رو یاری کنید.