دانلود فیلم و سریال ایرانی

در این سایت فیلم و سریال ایرانی قرار داده می شود

دانلود فیلم و سریال ایرانی

در این سایت فیلم و سریال ایرانی قرار داده می شود


ساعت طرح Tag Heuer Grand Carrera Mercedes Benz

 ساعت چرمی طرح

ساعتی برای شیک پوش شدن شما

برای شما که از دادن هدیه تکراری

 خسته شده اید

ساعت مچی طرح

Tag Heuer Grand Carrera Mercedes Benz

گزینه ای مناسب برای شماست . 

ساعتی که علاوه بر زیبایی و جدید بودن

با قیمتی بسیار مناسب می توانید آن را از آن خود کنید .

خـريد پستي : قيمت فقـط : 38,000 تـومـان
   خرید ساعت

khat


فیلم انفجار بمب کربلا اربعین 93

خدایا به حق امام حسین ،تکفیری ها و داعشی ها رو هر چه زودتر نیست و نابود بفرما

انفجار بمب کربلا

به گزارش ایرنا، تا بامداد جمعه صدای ششمین انفجار نیز در فضای شهر کربلا به گوش رسید.

پیش از این صدای پنج انفجار گزارش شد که یکی از آنها در محدوده کیلومتر سه جاده کربلا و نجف بود که دود آن در فضای منطقه دیده شد.

منابع عراقی می گویند، این انفجارها در منطقه حرم و مرکز شهر نبوده است؛ در عین حال میلیون ها زائر اربعین با وجود شنیدن صدای انفجارها، خیابان ها را ترک نکرده و ندای لبیک یا حسین(ع) سر دادند.

به گزارش ایرنا، منابع امنیتی در کربلا اعلام کرده اند که شماری از این انفجارها با خودروی بمبگذاری شده در محدوده منطقه شرقی شهر کربلا موسوم به دروازه 'طویریج' رخ داده است.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: انفجار خمپاره ای بامداد امروز جمعه در اطراف کربلا، یک کشته و چهار مجروح داشته که هیچ کدام زوار ایرانی نیستند.

'ناصر چرخ ساز' جمعه در جریان بازدید از مرز چذابه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این حادثه شش خمپاره در اطراف کربلا منفجر شد که خوشبخانه در مناطق شهری نبود.

فیلم و عکس هایی از انفجار در کربلا در ادامه مطلب

 

دانلود فیلم انفجار در کربلا در لینک زیر

دانلود فیلم انفجار بمب کربلا

 

نظرات (۹)

ماازمرگ نمی هراسیم که مرگ ماشهادت است.نصرالهی نزدیک است وتکفیری هابه زودی هلاک میشوند.نحن لانخایف من الموت.ان موتنا الشهاده.ونصرالله قریب وسوف التکفیریین هم الهالکون.
میگما شما چیزی جز دروغ ندارید.من اونجا بودم صدای انفجار کجا بود
پاسخ:
باز نشر مطلب فارس نیوز هستش دوست من.
دروغ کجا بود ؟
یا زهرا
اگر از آسمان داعش ببارد باز هم پیاده اربعین به کربلا میرویم.
لبیک یا حسین
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۵:۳۱ محمد حسین
سلام بنده چهار روز کربلا بودم  اربعین هم که شنبه بود صبح در کربلا و به سمت نجف حرکت کردیم  و الحمد هیچ بمبگذاری نشد و صدای هیچ انفجاری رو نشنیدیم .
پاسخ:
سلام زیارت قبول دوست خوبم.
خدا رو شکر شما سلامت هستید.
بنده هم مسلمان و شیعه مذهب و دوستدار امام حسین هستم.
نوکر امام حسین هم نیستم بگم نوکر امام حسینم.
ولی دوست دارم نوکر امام حسین باشم.
اینگونه نیست که دوستان به ما تهمت میزنن.بنده نظر رو منتشر میکنم ولی هیچ وقت نمیبخشم کسانی رو که تهمت میزنن.
نقل قول ما زا رسانه معتبر داخلی هستش.
شما می تونید این خبری رو که بنده منتشر کردم در فارس نیوز بخونید.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930921000011
سلام من در شب انفجار کربلا بودم انفجار در 4کیلومتری حرم حضرت عباس(ع) بود تقریبا نزدیک عمود1400 حوالی ساعت 1یا 1.30 بامداد بود صداد انفجار امد وبعدش صدای آزیر آمبولانس واین پیام حقیقت کامل داردکه به حمد خداهیچ مشکلی برای زائرای ایرانی پیش نیامد.یازهرا
پاسخ:
سلام
ممنونم رضا جان.
خدمت کسانی که متاسفانه به ما تهمت دروغگویی میزدند.
زائران کربلا که تهمت و افترا به ما زدید.بفرما برادر.

تشکر آقا رضا
سلام در شب اربعین من در نزدیکی کربلا بودم وشش انفجار شنیدم ودر پی اون لبیک یا حسین زائران
سلام در شب اربعین من در نزدیکی کربلا بودم وشش انفجار شنیدم ودر پی اون لبیک یا حسین زائران
سلام
چرا دروغ من ک خواب بودم ولی وقتی نصف شب بیدار شدم دیدم ملت همه توخیابونا دارن لبیک یا حسین بعد پرسیدم گفتن صدا انفجار اومده و یه موشک هم رو هوا سایت زده ،خدا لعنتشون کنه،انشالله امسالم قسمت ههمون بشه بریم کربلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی