دانلود فیلم و سریال ایرانی

در این سایت فیلم و سریال ایرانی قرار داده می شود

دانلود فیلم و سریال ایرانی

در این سایت فیلم و سریال ایرانی قرار داده می شود


ساعت طرح Tag Heuer Grand Carrera Mercedes Benz

 ساعت چرمی طرح

ساعتی برای شیک پوش شدن شما

برای شما که از دادن هدیه تکراری

 خسته شده اید

ساعت مچی طرح

Tag Heuer Grand Carrera Mercedes Benz

گزینه ای مناسب برای شماست . 

ساعتی که علاوه بر زیبایی و جدید بودن

با قیمتی بسیار مناسب می توانید آن را از آن خود کنید .

خـريد پستي : قيمت فقـط : 38,000 تـومـان
   خرید ساعت

khat


سفر حج عمره با دستور وزارت ارشاد تا مجازات هتاکان متوقف شد

تعلیق حج عمره

پس از مطالعات و بررسی‌های انجام شده، امروز به سازمان حج دستور داده شد که اعزام زائران عمره را متوقف کند؛ این خبر را وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که از طرف رئیس‌جمهور مسئول پیگیری پرونده تجاوز دو پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی شده بود، اعلام کرد و شرط از‌سرگیری این سفر را هم اعلام نمود.

علی جنتی وزیر ارشاد در حاشیه جشن روز زن که در محل وزارت ارشاد برگزار شد، اعلام کرد: پس از مطالعات و بررسی‌های انجام شده امروز (دوشنبه ۲۴ فروردین) به سازمان حج دستور داده شد تا زمانی که این افراد مجرم (متجاوزان به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده) محاکمه ‌و ‌مجازات شوند، فعلا عمره متوقف ‌‌‌شود و به دنبال آن پروازهای ایران تعلیق خواهد شد.


وی افزود: با توجه به اتفاقی که افتاده، حیثیت عمومی ملت ایران خدشه‌دار شده و یک خواست عمومی بین ملت شکل گرفته است؛ بنابراین، باید واکنشی نشان داده شود. این موضوع موجب شد تا چنین تصمیمی بگیریم.

جنتی تأکید کرد: بسیاری از مراجع عظام تقلید ابراز نگرانی کردند، به ویژه اینکه در گذشته هم برخی برخورد‌ها با زائران و روحانیون کاروان‌ها می‌شد. به همین دلیل با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، تصمیم بر توقف عمره گرفته شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین اظهار کرد: درباره حادثه تأسف‌باری که در فرودگاه جده اتفاق افتاده از طریق دیپلماتیک با مقامات سعودی صحبت شده و آن‌ها قول دادند، این افراد دستگیر شده‌ را مجازات کنند. آن‌ها حتی تصریح کردند که آن‌ها را اعدام می‌کنند، اما در عمل هنوز اتفاقی نیفتاده است.

جنتی با تأکید بر اینکه «تا زمانی که افرادی مجرم در حادثه فرودگاه جده مجازات نشده‌اند، اعزام به عمره متوقف خواهد ماند»، درباره گزارشی که رئیس جمهور در این باره از وی درخواست کرده بود، گفت: گزارش کامل در مورد حادثه فرودگاه جده در آینده‌ای نزدیک تکمیل و تقدیم رئیس جمهور خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی