دانلود فیلم و سریال ایرانی

در این سایت فیلم و سریال ایرانی قرار داده می شود

دانلود فیلم و سریال ایرانی

در این سایت فیلم و سریال ایرانی قرار داده می شود


ساعت طرح Tag Heuer Grand Carrera Mercedes Benz

 ساعت چرمی طرح

ساعتی برای شیک پوش شدن شما

برای شما که از دادن هدیه تکراری

 خسته شده اید

ساعت مچی طرح

Tag Heuer Grand Carrera Mercedes Benz

گزینه ای مناسب برای شماست . 

ساعتی که علاوه بر زیبایی و جدید بودن

با قیمتی بسیار مناسب می توانید آن را از آن خود کنید .

خـريد پستي : قيمت فقـط : 38,000 تـومـان
   خرید ساعت

khat


دانلود سریال آسمان من قسمت 20 با لینک مستقیم

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

دانلود سریال آسمان من قسمت 20 با کیفیت عالی

زمان سه شنبه 22 اردیبهشت 1394

دانلود سریال آسمان من قسمت 20

دانلود سریال آسمان من قسمت 20

عوامل سریال آسمان من

کارگردان:محمدرضا آهنج

تهیه کننده:محمدرضا آهنج

اطلاعاتی در مورد سریال آسمان من

ژانر : پلیسی

کیفیت : عالی

حجم : 250مگابایت

سال تولید : 1393

مدت : 45 دقیقه

زمان پخش:روزهای یکشنبه،سه شنبه و پنج شنبه ساعت 18:00

بازپخش :ساعت 23:00 و روز بعد ساعت 9:30 و 13:30

دانلود سریال آسمان من قسمت 20 با کیفیت بالا در ادامه مطلب

بازیگران  سریال آسمان من:

دانیال حکیمی ، حامد بهداد، پژمان بازغی،حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، سروش صحت، الهام چرخنده، رحیم نوروزی، عمار تفتی، ویدا جوان، سودابه بیضایی، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمن ماه، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری، سیروس کهوری نژاد، رامسین کبریتی، امیرکاوه آهنین جان، امیرمحمد زند، احمد نجفی، امیرحسین مدرس، افشین زی نوری و امیر آقایی

خلاصه داستان سریال آسمان من :

در امنیت پرواز یک اصل ثابت یعنی حفاظت از هواپیما وجود دارد اما اتفاقات بی ‌شماری هم هستند که ممکن است فقط یک بار در آسمان یا روی زمین روی دهند و فقط یک بار فرصت است تا درست‌ ترین تصمیم گرفته شود؛ این موضوع در ظاهر یک مساله امنیتی به شمار می رود اما در واقع هزاران همکاری و هماهنگی لازم دارد که بخشی از مسئله هم مربوط به جان مسافران هواپیماست در سال 63 چند هواپیما ربوده می شود که این وقایع بر اساس اسناد و مدارک به تصویر کشیده می شود و بعد از آن با جهش 25 ساله تلاش های نیروهای امنیت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برای تکرار نشدن هواپیماربایی نشان داده می شود...

دانلود با سرعت بالا و کیفیت مختلف

دانلود سریال آسمان من قسمت 20 با لینک مستقیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی